International Forum: «Tech & Intelligence in BANKING: CUSTOMER-FIRST»

Ви впевнені, що знаєте достатньо?
  • Що нового несуть нові закони: “Про фінансові послуги та фінансові компанії” .
  • Вимоги закону до системи внутрішнього контролю фінансової компанії
  • Нові вимоги до корпоративного управління
  • Система управління ризиками (СУР)
  • Ключові ризики: регуляторний,кримінально- правовий та санкційний
Хмарна інфраструктура-безпека та надійність
  • Як фінустановам забезпечити надійну роботу власної  ІТ–інфраструктури в турбулентні часи
  • Комплексний кіберзахист для банків
  • Захист даних у хмарній інфраструктурі
  • Впровадження DLP-систем для банків та небанківських фінансових компаній
  • Сучасний підхід до скорингу: реальні кейси
  • Реалізація доступу з нульовою довірою для захисту мережі
  • Захист резервних копій від кіберзагроз
  • Загрози кібербезпеці в хмарних середовищах
  • Протидія шахрайству та крадіжкам особистих даних
  • Використання штучного інтелекту та машинного навчання для розширеного виявлення загроз
  • Кримінально-правові ризики банківського та фінансового сектору

Ефективні поради

  • Сучасні рішення інтелектуальної обробки документів
  • ЕДО та автоматизація документообігу
  • Використання КЕП як гарантія незмінності підписаних документів
  • Обмін структурованими документами та даними для прискорення процесів обслуговування клієнтів
  • Вбудовування СЕД та ЕДО в онлайн-продукти
  • Автоматизація кредитного процесу від «А» до «Я»
    для юридичних осіб

Топова тема згідно з результатами опитувань

  • Спрощені моделі віддаленої ідентифікації
  • Верифікація за допомогою Системи BankID, НБУ, КЕП та ДІЯ
  • Платформа для дистанційной реєстраціей B2B клієнтів для банків та фінансових компаній з повною або спрощеною ідентифікацією
  • Підписання масиву документів
  • Аутентифікація клієнтів цифрових послуг

Цифрові технології та нові гравці

  • Роботизація фінансової сфери
  • Комплексні рішення ERP для управління договорами, кадровими процесами, канцелярією, управлінням нарадами та фінансовим архівом
  • Вбудовані в CRM платформи, скорингові рішення, персоналізовані рекомендації та поради, комерційна аналітика
  • Технології CRM, ERP, BPM та EDM: їх роль у автоматизації бізнес-процесів
  • Омніканальне обслуговування клієнтів (KYC)
  • Автоматизація кредитних, депозитних та факторингових операцій

Вибір експертів

  • Надійний хмарний ЦОД
  • Резервне копіювання
  • Послуги обчислень, зберігання, мереж, баз даних та платформ
  • Хмарні сховища архівів даних
  • Організація хмарного середовища, розробки та тестування
  • Хмарні сервіси для мобільних пристроїв та сайтів
  • Швидка та безпечна міграція у хмару великого обсягу
  • Перехід банку та фінансової компанії до приватної, гібридної хмари (контроль та безпека даних)

Відкриті платформи та інтеграція
з фінтех

  • Система електронних платежів НБУ (СЕП-4.0)
  • Впровадження платіжних інновацій за допомогою мобільного телефону
  • Платформа безконтактних NFC –платежів
  • Процесинг електронних грошей
  • стандарт обміну платіжними повідомленнями – ISO 20022

Мобільні додатки, які допомагають

  • Необанки, Smart банкінг, мобільний банкінг
  • Платформа мобільного банкінгу
  • Порівняльний аналіз мобільних додатків та/або екосистем банків окремо по ФО та ОО
  • Можливості mobile та internet banking
  • Найкращі цікаві «фічі», які доступні у мобільних додатках українських банків

Нові рішення

  • Open banking – платформа з відкритим API
  • Ключові показники
  • Екосистема для бізнесу»
  • Календар звітності
  • інвойсинг
  • Досьє ділової репутації

Час прийшов

  • BIG DATA, AI у банківській та фінансовій сфері. Найкращі рішення та робочі кейси
  • BIG DATA – лідогенерація
  • SMS, Viber, Facebook через призму AI
  • Управління даними як основа цифрової трансформації
  • Що ми знаємо про клієнтів та як це допоможе у банківському бізнесі
  • Інтелектуальна обробка інформації
  • Готове рішення штучного інтелекту, зберегаючі контроль над своїми даними та програмами
  • Проблеми складності, маштабування та безпеки, під час впровадження генеративних додатків AI та AI/ML

Привабливість
для споживачів: очевидна зручність

  • Вбудовані в CRM платформи, скорингові рішення, персоналізовані рекомендації та поради, комерційна аналітика
  • Банківське страхування: цифрові продажі
  • Як зробити банківський та фінансовий сервіс максимально зручним для користувачів
  • Утримання клієнтів: лояльність та персоналізація
  • Підхід до трансформації клієнтського досвіду
  • Метрики оцінки та управління клієнтським досвідом

Фінмоніторинг –
нові вимоги

  • Ведення електронних анкет контрагентів згідно з форматом та вимогами НБУ
  • Ідентифікація клієнтів та контрагентів за стандартами KYC та AML
  • Інформація про проведені заходи належної перевірки клієнтів та їхні фінансові операції
  • Автоматизація фінансового моніторингу в небанківській установі

Цифровізація банківських металів: що очікувати в майбутньому?

  • Сучасні види операцій з банківськими металами та їх особливості
  • Регулювання операцій з банківськими металами в Україні та світі: основні гравці та нові тенденції
  • Роль банків в операціях з банківськими металами в Україні: нові підходи та виклики
  • Світові центри золотого фіксингу: адаптація до сучасних умов та технологій
  • Тенденції та прогнози цін на банківські метали в світі та Україні: що очікувати в майбутньому?