TOPIKS International Conference: «Digital service and customer experience in wartime - 2023»
Критична інфраструктура
- Комплексний кіберзахист банків
- Захист мобільних (віддалених) співробітників
- Модернізація процесів з фінансового моніторингу
- Захист баз даних. які містять інформацію, пов’язану з переказом коштів
- Захист мережної інфраструктури в банках та небанківських фінансових компаніях
- Правила зберігання та політика доступності до сховища даних
DLP-системи для банків та фінансових компаній - Безпека даних, управління доступом та користувачами в online
- Доступ із нульовою довірою
Управління системою захисту - Безпека хмарної інфраструктури
- Управління ризиками реалізації інформаційних загроз
Нові правила Регулятора за умов фінансової оборони
- Проект Power Banking – периметр, збудований на базі чергових банківських відділень, які надаватимуть клієнтам фінансові послуги в умовах тривалої відсутності електропостачання
Аспекти забезпечення кібербезпеки в банківському секторі України під час війни
Використання хмарних сервісів Європи, США та Канади для збереження даних
Банкоматний роумінг
Клієнтський сервіс, автоматизація та управління бізнес-процесом: більша ефективність - меньша оплата
Як автоматизація змінює бізнес-процеси
- Вбудовані в CRM платформи, скорингові рішення, персоналізовані рекомендації та поради, комерційна аналітика
Технології CRM, ERP, BPM, EDM
Автоматизація та управління бізнес-процесами: Управління договорами, Кадрові процеси, Канцелярія, Управління нарадами, Фінансовий архів, Управління ризиками, Управління якістю
Роботизація фінансової сфери
BIG DATA – лідогенерація
Омніканальне обслуговування клієнтів
Управління даними як основа цифрової трансформації
- Про цифрову та синхронізацію роботи з даними на базі технологічної платформи
- Сервіс СЕД для B2B
- Використання КЕП – гарантія незмінності документів після підписання
- Автоматизація систем електронного документообігу, посилення рішень
- Вбудовування СЕД в онлайн-продукти
- Реалізація повного спектру фінансових продуктів, бізнес-процесів та обов’язкової звітності
- Зберігання у базі даних електронних документів будь-яких типів, у тому числі з використанням кваліфікованої ЕЦП
- Ведення аналітичних рахунків та фінансових транзакцій із використанням універсальної головної книги
- Попередня робота з кандидатами та заявками на кредитування
Міграція в хмару під час війни
- Хмарні сервіси для мобільних пристроїв та сайтів
- Швидка та безпечна міграція у хмару великого обсягу даних
- Перехід банку, фінансової компанії до приватної хмари
(контроль та безпека даних) - Хмарні обчислення та аутсорсинг
- SaaS програмні продукти, як сервіс
- Аналіз внутрішніх даних та підготовка звітності
- Аналітика в галузі ризик-менеджменту та забезпечення
вимог регулятора
Віртуальні робочі місця (VDI)
Залучити, Відфільтрувати, Вгадати
- Інтелектуальне робоче місце в умовах війни для співробітників, які працюють віддалено
- Організація інтелектуального робочого місця для співробітників, які працюють в офісі
- Безперебійний доступ до даних та додатків (обмежена доступність даних)
- Резервне копіювання та реплікація для банків.
- Практичні кейси
- Оцінка кредитоспроможності фізичних осіб за допомогою алгоритмів машинного навчання на основі даних
- Повністю керований хмарний центр обробки даних (Data Center-as-a-Service) для банків та фінансових компаній
- Досвід оцифрування та синхронізації роботи з даними, банків та фінансових компаній
В умовах обмеженого фінансування
- Банк як сервісний оператор
- Розвиток ІТ-технологій, як головний фактор розвитку
фінансових екосистем - Клієнтський сервіс як головний фактор розвитку
банківських екосистем - Штучний інтелект як головний драйвер
- Зручні та якісні сервіси на одній технологічній платформі
- Створення екосистеми банку
- Екосистема для МСБ ДБО як основа екосистеми
Що відбувається зараз із платежами
- Впровадження платіжних інновацій за допомогою мобільного телефону
- Пруденційні нормативи для небанківських надавачів платіжних послуг
- Цифрова валюта Національного банку України
- Платежі за допомогою банківських карток та електронних гаманців
для інтернет-проектів - Аналіз поточних проблем транскордонних фінансових операцій (onboarding)
Де може бути потенційна синергія
- Стійкість до криз та форс-мажорів
- Нові скорингові моделі, нові підходи у маркетингу, нова поведінка клієнтів
- Які законодавчі акти регулюють роботу МФО в Україні в умовах воєнного часу
Корисні звички: переказувати гроші онлайн
- Через торгово-роздрібні мережі
- За допомогою мобільного телефону
- Чат-перекази
- Мультивалютні рахунки, Переказ та обмін традиційних та цифрових грошей
- Безпечні гаманці з мультипідписами
- Сервіси грошових переказів, з картки на картку, оплата рахунків за реквізитами
- Перекази на будь-яку платіжну картку українського банку емітента
- Перекази як в Україні, так і за її межами
Всебічна оцінка
- Пріоритетні напрямки для старту реалізації стратегії в галузі Open API
Open API – публічно доступний інтерфейс програмування програм
Рішення для онлайн банкінгу
Приклади найкращих Open API порталів
Основні блоки екосистеми банківських API
Що чекає невеликі банки
- Чим зачепити потенційного клієнта та утримати існуюче в умовах воєнного часу?
- Найцікавіші «фічі» доступні в мобільних додатках українських банків
- Цифровізація каналів обслуговування клієнтів
- Банк у смартфоні
- Можливості mobile та internet банкінгу
- Платформа цифрового банкінгу
- Найкращі програми для мобільного банкінгу
Практика застосування в Україні
- Віддалена ідентифікація та верифікація
- Спрощені моделі віддаленої ідентифікації
- Верифікація за допомогою
- Системи Bank ID НБУ та КЕП
- Безпечне керування цифровою ідентифікацією користувача
- Забезпечення супроводу банківських операцій під час дистанційного обслуговування
- Дистанційне зчитування клієнтом даних, з чіпа документа за допомогою смартфона та програми компанії
- Відео ідентифікація