Monobank заблокував картку клієнта через транзакцію з криптовалютою

Клієнт monobank зіткнувся із блокуванням своєї картки після того, як спробував вивести власні кошти з біржі Binance

monobank

Фото: monobank.ua

Він поділився цією інформацією на форумі “Мінфін”. Основне його незадоволення полягало не в блокуванні картки, а в строках її розблокування.

Згідно допису, це вже третій випадок блокування його картки після операцій із криптовалютою в цьому році. У попередні рази йому вдавалося підтвердити легітимність транзакцій за допомогою скріншотів з Binance, після чого його рахунок активували. Отже, йому знизили ліміт на внесення коштів.

Цього разу все виявилося складніше. Monobank вимагав не тільки скріншоти, але і форму ОК-5, інформуючи, що розгляд займе до 60 днів.

“З урахуванням комп’ютеризації всіх процесів особисто мені незрозуміло, що можна розглядати так довго”, – написав клієнт.

У відповідь monobank зазначив:

“Повірте, ми й самі не любимо бюрократію, водночас на вимогу НБУ банки перевіряють усі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтів. Колеги нададуть інформацію, щойно вона з’явиться”, – йдеться в повідомленні.

Існують певні операції, які підлягають обов’язковому моніторингу:

  • за участі політиків та громадських діячів (чиновників, депутатів тощо);
  • ФОПів, що зареєструвалися менш як за три місяці до перевірки;
  • осіб, які часто переказують гроші на закордонні рахунки або обмінюють банкноти меншого номіналу на більший та навпаки тощо.

Водночас варто пам’ятати, що підозру можуть викликати будь-які операції.

Нагадаємо: співзасновник банківського мобільного застосунку monobank Олег Гороховський вперше оприлюднив статистику щодо шахрайства з банківськими картками клієнтів.
Згідно з інформацією шахрайські махінації оцінюються у понад 111 мільйонів гривень і це всього за 5 місяців. росiйською

16.08.2023 21:43