Що на Вашу думку посприяло цьому? Чому саме РАДАБАНК найкращий?
На врученні нагороди я зробив акцент на тому, що більшість бізнесів в Україні керуються в роботі принципом «Cash is the King», в той час, коли РАДАБАНК взяв за принцип «Customer is the King». Якими б привабливими не були умови надання Банком послуг, в решті решт Клієнт обирає Банк, який задовольнить увесь спектр його побажань – від економії грошей та часу до поважного відношення до себе. РАДАБАНК дотримується принципу «Клієнт – наш король» та водночас вдосконалює фінансові продукти.
На ринку фінансових послуг багато сильних гравців, що орієнтовані на корпоративних клієнтів. Що на Ваш погляд виділяє РАДАБАНК поміж конкурентів?
Сьогодні на ринку фінансових послуг здається, що всі Банки пропонують Клієнтам однакові послуги та продукти. Однак, перевагу отримують ті, хто робить акцент на деталях. РАДАБАНК значну увагу приділяє роботі з МСБ та постійно вдосконалює продуктову лінійку для цього сегменту Клієнтів. Індивідуальний підхід, вміння почути кожного Клієнта та знайти вигідну пропозицію, відповідну до потреб підприємства. Саме це й виділяє.
Які зміни відбулися у запитах Клієнтів останнім часом в умовах пандемії?
За останні роки ринок змінився, відповідно змінилися Клієнти та їх запити. Вони стали більш вимогливі, особливо до швидкості обслуговування. Максимально швидко отримати те, що вирішить їх задачі, на вигідних та комфортних для Клієнта умовах іноді не виходячи з офісу. Вік Клієнта зменшився, а обізнаність у сфері банківських послуг підвищилась, відповідно зросла вимогливість до рівня професіоналізму співробітників Банку.
Як РАДАБАНК реагує на ці зміни?
Щоб зрозуміти, чого потребує Клієнт та задовольнити його вимоги, потрібно думати як Клієнт. Проходячи клієнтський шлях, умовно, потрібно побачити зайві елементи процесу та максимально оптимізувати його. Це і є відповідальність. Це те, що дає змогу стати для Клієнта надійним партнером на довгі роки. Також, враховуючи тенденції сучасного ринку, ми постійно працюємо над діджиталізацією всіх бізнес-процесів Банку, щоб наші сервіси були доступні в онлайн-каналах.
Які пріоритетні цілі надалі ставить перед собою керівництво РАДАБАНКу? Яку наступну вершину плануєте підкорити?
Найближча мета – зайняти 35 місце в банківській системі по активах. В стратегічному горизонті 3-5 років ми бачимо себе у ТОП-30 банків України.
Редакція МФ Клубу «БАНКИРЪ»