Сьогодні цифрові технології трансформують банківську та фінансову галузь, покращуючи якість обслуговування клієнтів, підвищуючи операційну ефективність, та скорочуючи витрати. Штучний інтелект, блокчейн, мобільний банкінг, кібербезпека, аналіз великих даних, і доповнена реальність входять до ключових тенденцій, що визначають майбутнє банківської справи. Однак, є проблеми, які необхідно подолати, такі як дотримання нормативних вимог, застарілі ІТ-системи, кібербезпека, потреба у кваліфікованих фахівцях. Цифрова трансформація у банківській справі обіцяє полегшити залучення та утримання клієнтів, покращити адаптивність, та підвищити безпеку системи. Однак, усі ці переваги доступні лише тим, хто подолає численні проблеми трансформації: від опору змін до нестачі ресурсів у воєнний час.