Теми International Forum “MORE DIGITAL BANKING”. Wartime and money»
Критична інфраструктура
- Доступ із нульовою довірою
- Суб’єкти інформаційного захисту, яким пред’являються жорсткі вимоги
- Обов’язкові документи з питань інформаційної безпеки
- Особливості використання парольної політики
- Управління системою захисту
- Вимоги до критичних приміщень
- Вимоги до аутентифікації та ідентифікації банків та фінансових компаній
- Вимоги до доступу до інформаційних систем банків та фінансових компаній
- Захист від шкідливого ПЗ та вірусів
- Криптографічні засоби захисту інформації
- Особливості використання електронного підпису
- SIEM (Security Information and Event Management)
- DLP (Data Leak Prevention)
- Впровадження та сертифікація ISO 27001
- Кероване виявлення загроз та реагування
- Проектування, тестування та впровадження систем ІБ
- Безпека даних / Управління доступом та користувачами
- Безпека хмарної інфраструктури
- Управління ризиками реалізації інформаційних загроз
- Безпека обробки даних з використанням цифрових технологій при здійсненні переказу коштів або інших фінансових операцій (транзакцій)
- Захист мобільних (віддалених) співробітників
- Захист мережної інфраструктури в банках та небанківських фінансових компаніях
Нові правила Регулятора за умов фінансової оборони
- Архітектура нормативно-правових актів у сфері ринків банківських та фінансових послуг
- Основні засади грошово-кредитної політики, регулювання діяльності небанківських фінансових установ
- Закон “Про страхування”, що суттєво змінює правила роботи на ринку
- Принципи PSD 2 у новому законі
- CBDC – нова відповідь на всі питання?
Як автоматизація змінює бізнес-процеси
- Вбудовані в CRM платформи, скорингові рішення, персоналізовані рекомендації та поради, комерційна аналітика
- Технології CRM, ERP, BPM, EDM
- Автоматизація та управління бізнес-процесами: Управління договорами, Кадрові процеси, Канцелярія, Управління нарадами, Фінансовий архів, Управління ризиками, Управління якістю
- Автоматизація кредитних, депозитних та факторингових операцій
- Робота фінансової сфери
- Управління даними як основа цифрової трансформації
- Цифрова трансформація клієнтського сервісу та його аналіз
- BIG DATA – лідогенерація
- Омніканальне обслуговування клієнтів
Переходимо до цифри
- Про цифрову та синхронізацію роботи з даними на базі технологічної платформи
- Сервіс СЕД для B2B
- Використання КЕП – гарантія незмінності документів після підписання
- Автоматизація систем електронного документообігу, посилення рішень
- Вбудовування СЕД в онлайн-продукти
- Реалізація повного спектру фінансових продуктів, бізнес-процесів та обов’язкової звітності
- Зберігання у базі даних електронних документів будь-яких типів, у тому числі з використанням кваліфікованої ЕЦП
- Ведення аналітичних рахунків та фінансових транзакцій із використанням універсальної головної книги
- Попередня робота з кандидатами та заявками на кредитування
- Кредитна діяльність та всі види похідних фінансових інструментів
- Операції з готівкою без відкриття рахунку – обмін валют, грошові перекази, комунальні та адресні платежі, платежі СЕП та SWIFT
- Розрахунок кредитного ризику та формування резервів
- Ведення графіків запланованих подій та грошових потоків за договорами клієнтів, розрахунок ефективної ставки, дисконтування
- Побудова корпоративних Front End систем, у тому числі з Wеб-інтерфейсом
- Побудова регуляторної звітності небанківських фінансових установ перед НБУ у форматі XML
Міграція в хмару – це подорож, а не пункт
- Перехід банку, фінансової компанії до приватної хмари (контроль та безпека даних)
- Хмарні обчислення та аутсорсинг
- SaaS програмні продукти, як сервіс
- Аналіз внутрішніх даних та підготовка звітності
- Аналітика в галузі ризик-менеджменту та забезпечення вимог регулятора
- Віртуальні робочі місця (VDI)
Хмарні рішення
- Віртуальна інфраструктура та хмара (IaaS)
- Smart DRaaS
- Хмарний VDS
- Віддалений офіс
Залучити, Відфільтрувати, Вгадати
- Інтелектуальне робоче місце в умовах війни та віддаленої роботи
- Організація інтелектуального робочого місця для співробітників, які працюють в офісі
- Резервне копіювання та реплікація для банків. Практичні кейси
- Оцінка кредитоспроможності фізичних осіб за допомогою алгоритмів машинного навчання на основі даних
- Безперебійний доступ до даних та додатків (обмежена доступність даних)
- Повністю керований хмарний центр обробки даних (Data Center-as-a-Service) для банків та фінансових компаній
- Досвід оцифрування та синхронізації роботи з даними, банків та фінансових компаній
Війна та гроші
- Банк як сервісний оператор
- Розвиток ІТ-технологій, як головний фактор розвитку фінансових екосистем
- Клієнтський сервіс як головний фактор розвитку банківських екосистем
- Штучний інтелект як головний драйвер
- Зручні та якісні сервіси на одній технологічній платформі
- Створення екосистеми банку
- Екосистема для МСБ
- ДБО як основа екосистеми
Що відбувається зараз із платежами
- Пруденційні нормативи для небанківських надавачів платіжних послуг
- Цифрова валюта Національного банку України
- Впровадження платіжних інновацій за допомогою мобільного телефону
- Платежі за допомогою банківських карток та електронних гаманців для інтернет-проектів
- Аналіз поточних проблем транскордонних фінансових операцій
- Compliance ринку crossborder
- Інтеграція платіжних інфраструктур ЄС та України
- Криптогаманці з доступом до банківських рахунків
- Тренди впливу війни на сегменти ринку платежів та швидкість відновлення
- Цифрова валюта Національного банку України
- Впровадження платіжних інновацій за допомогою мобільного телефону
- Платежі за допомогою банківських карток та електронних гаманців для інтернет-проектів
- Платіжні посилання в соціальних мережах, месенджерах, за допомогою чат-ботів, email та SMS-розсилок
- Ринок платежів (Payments Online)
- Організація прийому платежів на сайті та в мобільному додатку
- Проведення фінансових розрахунків за прийнятими платежами. Клієнтська підтримка платників
- Безконтактні платежі, NFC, HCE, Хмарні платежі
- Сервіс дистанційного прийому платежів, можливості хмарного інтернет-сервісу
- Розвиток та модифікації інтернет-банкінгу та мобільного банкінгу у сфері переказів та платежів
Взяти кредит онлайн під час війни в Україні
- Стійкість до криз та форс-мажорів
- Нові скорингові моделі, нові підходи у маркетингу, нова поведінка клієнтів
- Які законодавчі акти регулюють роботу МФО в Україні в умовах воєнного часу
Корисні звички: перекладати гроші онлайн
- Через торгово-роздрібні мережі
- За допомогою мобільного телефону
- Чат переклади
- Мульти валютні рахунки, Переказ та обмін традиційних та цифрових грошей
- Безпечні гаманці з мультипідписами
- Сервіси грошових переказів, з картки на картку, оплата рахунків за реквізитами
- Перекази на будь-яку платіжну картку українського банку емітента
- Переклади як в Україні, так і за її межами
Нові стандарти
- Побудова платформи
- Рішення для онлайн банкінгу
- Приклади найкращих Open API порталів
- Open API – публічно доступний інтерфейс програмування програм
- Пріоритетні напрямки для старту реалізації стратегії в галузі Open API
- Основні блоки екосистеми банківських API
Зручний мобільний банкінг. Найкращі послуги та операції
- Управління безпекою
- Чим зачепити потенційного клієнта та утримати існуюче в умовах воєнного часу?
- Платформа цифрового банкінгу
- Банк у смартфоні
- Найкращі програми для мобільного банкінгу
- Цифровізація каналів обслуговування клієнтів
- Можливості mobile та internet банкінгу
- Найцікавіші «фічі» доступні в мобільних додатках українських банків
Практика застосування в Україні
- Верифікація за допомогою Системи Bank ID НБУ та КЕП
- Дистанційне зчитування клієнтом даних, з чіпа документа за допомогою смартфона та програми компанії
- Відео ідентифікація
- Спрощені моделі віддаленої ідентифікації
- Верифікація за допомогою системи ВANK ID НБУ та КЕП
- Розвиток та модифікація мобільного банкінгу у сфері переказів та платежів
- Дистанційна реєстрація B2B клієнтів для банків та фінансових компаній за повної або спрощеної ідентифікації
- Безпечне керування цифровою ідентифікацією користувачів
- Забезпечення супроводу банківських операцій під час дистанційного обслуговування