EN_MORE DIGITAL BANKING_Fin_23_nov

Теми International Forum “MORE DIGITAL BANKING”. Wartime and money»

Критична інфраструктура

  • Доступ із нульовою довірою
  • Суб’єкти інформаційного захисту, яким пред’являються жорсткі вимоги
  • Обов’язкові документи з питань інформаційної безпеки
  • Особливості використання парольної політики
  • Управління системою захисту
  • Вимоги до критичних приміщень
  • Вимоги до аутентифікації та ідентифікації банків та фінансових компаній
  • Вимоги до доступу до інформаційних систем банків та фінансових компаній
  • Захист від шкідливого ПЗ та вірусів
  • Криптографічні засоби захисту інформації
  • Особливості використання електронного підпису
  • SIEM (Security Information and Event Management)
  • DLP (Data Leak Prevention)
  • Впровадження та сертифікація ISO 27001
  • Кероване виявлення загроз та реагування
  • Проектування, тестування та впровадження систем ІБ
  • Безпека даних / Управління доступом та користувачами
  • Безпека хмарної інфраструктури
  • Управління ризиками реалізації інформаційних загроз
  • Безпека обробки даних з використанням цифрових технологій при здійсненні переказу коштів або інших фінансових операцій (транзакцій)
  • Захист мобільних (віддалених) співробітників
  • Захист мережної інфраструктури в банках та небанківських фінансових компаніях

Нові правила Регулятора за умов фінансової оборони

  • Архітектура нормативно-правових актів у сфері ринків банківських та фінансових послуг
  • Основні засади грошово-кредитної політики, регулювання діяльності небанківських фінансових установ
  • Закон “Про страхування”, що суттєво змінює правила роботи на ринку
  • Принципи PSD 2 у новому законі
  • CBDC – нова відповідь на всі питання?

Як автоматизація змінює бізнес-процеси

  • Вбудовані в CRM платформи, скорингові рішення, персоналізовані рекомендації та поради, комерційна аналітика
  • Технології CRM, ERP, BPM, EDM
  • Автоматизація та управління бізнес-процесами: Управління договорами, Кадрові процеси, Канцелярія, Управління нарадами, Фінансовий архів, Управління ризиками, Управління якістю
  • Автоматизація кредитних, депозитних та факторингових операцій
  • Робота фінансової сфери
  • Управління даними як основа цифрової трансформації
  • Цифрова трансформація клієнтського сервісу та його аналіз
  • BIG DATA – лідогенерація
  • Омніканальне обслуговування клієнтів

Переходимо до цифри

  • Про цифрову та синхронізацію роботи з даними на базі технологічної платформи    
  • Сервіс СЕД для B2B
  • Використання КЕП – гарантія незмінності документів після підписання
  • Автоматизація систем електронного документообігу, посилення рішень
  • Вбудовування СЕД в онлайн-продукти
  • Реалізація повного спектру фінансових продуктів, бізнес-процесів та обов’язкової звітності
  • Зберігання у базі даних електронних документів будь-яких типів, у тому числі з використанням кваліфікованої ЕЦП
  • Ведення аналітичних рахунків та фінансових транзакцій із використанням універсальної головної книги
  • Попередня робота з кандидатами та заявками на кредитування
  • Кредитна діяльність та всі види похідних фінансових інструментів
  • Операції з готівкою без відкриття рахунку – обмін валют, грошові перекази, комунальні та адресні платежі, платежі СЕП та SWIFT
  • Розрахунок кредитного ризику та формування резервів
  • Ведення графіків запланованих подій та грошових потоків за договорами клієнтів, розрахунок ефективної ставки, дисконтування
  • Побудова корпоративних Front End систем, у тому числі з Wеб-інтерфейсом
  • Побудова регуляторної звітності небанківських фінансових установ перед НБУ у форматі XML

Міграція в хмару – це подорож, а не пункт

  • Перехід банку, фінансової компанії до приватної хмари (контроль та безпека даних)
  • Хмарні обчислення та аутсорсинг
  • SaaS програмні продукти, як сервіс
  • Аналіз внутрішніх даних та підготовка звітності
  • Аналітика в галузі ризик-менеджменту та забезпечення вимог регулятора
  • Віртуальні робочі місця (VDI)

Хмарні рішення

  • Віртуальна інфраструктура та хмара (IaaS)
  • Smart DRaaS
  • Хмарний VDS
  • Віддалений офіс

Залучити, Відфільтрувати, Вгадати

  • Інтелектуальне робоче місце в умовах війни та віддаленої роботи
  • Організація інтелектуального робочого місця для співробітників, які працюють в офісі
  • Резервне копіювання та реплікація для банків. Практичні кейси
  • Оцінка кредитоспроможності фізичних осіб за допомогою алгоритмів машинного навчання на основі даних
  • Безперебійний доступ до даних та додатків (обмежена доступність даних)
  • Повністю керований хмарний центр обробки даних (Data Center-as-a-Service) для банків та фінансових компаній
  • Досвід оцифрування та синхронізації роботи з даними, банків та фінансових компаній

Війна та гроші

  • Банк як сервісний оператор
  • Розвиток ІТ-технологій, як головний фактор розвитку фінансових екосистем
  • Клієнтський сервіс як головний фактор розвитку банківських екосистем
  • Штучний інтелект як головний драйвер
  • Зручні та якісні сервіси на одній технологічній платформі
  • Створення екосистеми банку
  • Екосистема для МСБ
  • ДБО як основа екосистеми

Що відбувається зараз із платежами

  • Пруденційні нормативи для небанківських надавачів платіжних послуг
  • Цифрова валюта Національного банку України
  • Впровадження платіжних інновацій за допомогою мобільного телефону
  • Платежі за допомогою банківських карток та електронних гаманців для інтернет-проектів
  • Аналіз поточних проблем транскордонних фінансових операцій
  • Compliance ринку crossborder
  • Інтеграція платіжних інфраструктур ЄС та України
  • Криптогаманці з доступом до банківських рахунків
  • Тренди впливу війни на сегменти ринку платежів та швидкість відновлення
  • Цифрова валюта Національного банку України
  • Впровадження платіжних інновацій за допомогою мобільного телефону
  • Платежі за допомогою банківських карток та електронних гаманців для інтернет-проектів
  • Платіжні посилання в соціальних мережах, месенджерах, за допомогою чат-ботів, email та SMS-розсилок
  • Ринок платежів (Payments Online)
  • Організація прийому платежів на сайті та в мобільному додатку
  • Проведення фінансових розрахунків за прийнятими платежами. Клієнтська підтримка платників
  • Безконтактні платежі, NFC, HCE, Хмарні платежі
  • Сервіс дистанційного прийому платежів, можливості хмарного інтернет-сервісу
  • Розвиток та модифікації інтернет-банкінгу та мобільного банкінгу у сфері переказів та платежів

Взяти кредит онлайн під час війни в Україні

  • Стійкість до криз та форс-мажорів
  • Нові скорингові моделі, нові підходи у маркетингу, нова поведінка клієнтів
  • Які законодавчі акти регулюють роботу МФО в Україні в умовах воєнного часу

Корисні звички: перекладати гроші онлайн

  • Через торгово-роздрібні мережі
  • За допомогою мобільного телефону
  • Чат переклади
  • Мульти валютні рахунки, Переказ та обмін традиційних та цифрових грошей
  • Безпечні гаманці з мультипідписами
  • Сервіси грошових переказів, з картки на картку, оплата рахунків за реквізитами
  • Перекази на будь-яку платіжну картку українського банку емітента
  • Переклади як в Україні, так і за її межами

Нові стандарти

  • Побудова платформи
  • Рішення для онлайн банкінгу
  • Приклади найкращих Open API порталів
  • Open API – публічно доступний інтерфейс програмування програм
  • Пріоритетні напрямки для старту реалізації стратегії в галузі Open API
  • Основні блоки екосистеми банківських API

Зручний мобільний банкінг. Найкращі послуги та операції

  • Управління безпекою
  • Чим зачепити потенційного клієнта та утримати існуюче в умовах воєнного часу?
  • Платформа цифрового банкінгу
  • Банк у смартфоні
  • Найкращі програми для мобільного банкінгу
  • Цифровізація каналів обслуговування клієнтів
  • Можливості mobile та internet банкінгу
  • Найцікавіші «фічі» доступні в мобільних додатках українських банків

Практика застосування в Україні

  • Верифікація за допомогою Системи Bank ID НБУ та КЕП
  • Дистанційне зчитування клієнтом даних, з чіпа документа за допомогою смартфона та програми компанії
  • Відео ідентифікація
  • Спрощені моделі віддаленої ідентифікації
  • Верифікація за допомогою системи ВANK ID НБУ та КЕП
  • Розвиток та модифікація мобільного банкінгу у сфері переказів та платежів
  • Дистанційна реєстрація B2B клієнтів для банків та фінансових компаній за повної або спрощеної ідентифікації
  • Безпечне керування цифровою ідентифікацією користувачів
  • Забезпечення супроводу банківських операцій під час дистанційного обслуговування