international Conference «Development Drivers and Challenges of DIGITAL BANKING – 2024»
Швидких та простих цифрових трансформацій не існує
- Архитектура нових законів на ринку банківських та небанковських послуг
- Основні оновлені напрямки регулювання
- Ключові нововведення: оновлені підходи до нагляду за учасниками ринку
Ключові фактори
- Комплексний кіберзахист банків
- Втрати даних у хмарній інфраструктурі
- DLP-системи для банків та небанківських фінансових компаній
- Скоринг, сучасний підхід. Реальні кейси
- Реалізація доступу з нульовою довірою для захисту мережі
- Захист резервних копій від кіберзагроз
- Процес виявлення, аналіз вразливостей і керування ризиками
- Захист критичних ІТ – інфраструктур в умовах суцільного ризику
- Програми-вимагачі (Ransomware)
- Соціальна інженерія (Social Engineering)
- Витоки та пошкодження інформації (Threats against data)
- Атаки на відмову в обслуговування (DoS)
- Атаки на порушення доступності (Internet threats)
- Дезінформація (Disinformation & Misinformation)
- Атаки через ланцюги підтримки (Supply chain attack)
- Хмарна загроза кібербезпеці
- Шахрайство та крадіжка особистих даних
Відмова від застарілих систем та архітектур програмного забезпечення
- Сучасні рішення інтелектуальної обробки документів
- Сервіс СЕД для B2B
- ЕДО, Автоматизація документообігу
- Використання КЕП – гарантія незмінності документів після підписання
- Обмін структурованими документами та даними, що пришвидшує процеси обслуговування клієнтів
- Автоматизація систем електронного документообігу, посилення рішень
- Вбудовування СЕД, ЕДО в онлайн-продукти
- Зберігання у базі даних будь-яких типів електронних документів, у тому числі з використанням кваліфікованої ЕЦП
- Підтримка ЕЦП та шифрування електронних документів
- Автоматизація кредитного процесу від «А» до «Я» для юридичних осіб
- Платформи для кредитування
- Цифрові технології, регулятивні вимоги
- Спрощені моделі віддаленої ідентифікації
- Верифікація за допомогою Системи BankID,НБУ, КЕП, ДІЯ
- Дистанційна реєстрація B2B клієнтів для банків та фінансових
- компаній за повної або спрощеної ідентифікації?
- Підписання масиву документів
- Аутентифікація клієнтів цифрових послуг
- Забезпечення супроводу банківських операцій при дистанційному обслуговуванні
- Гнучка інтеграція КЭП
- Дистанційне зчитування клієнтом даних з чіпа документа –
- за допомогою смартфона та додатка
- Безпечне керування цифровою ідентифікацією користувачів
Цифрові технології та нові гравці
- Автоматизація бізнес-процесів банку без програмування
- Роботизація фінансової сфери
- Комплексні рішення ERP-Управління договорами – Кадрові процеси, Канцелярія, Управління нарадами, Фінансовий архів
- Управління ризиками, управління якістю для підвищення цифровий ефективності банка
- Про співпрацю банків та фінтехкомпаній
- Автоматизація та управління бізнес-процесами в банках
- Вбудовані в CRM платформи, скорингові рішення, персоналізовані рекомендації та поради, комерційна аналітика
- Технології CRM, ERP, BPM та EDM: їх роль у автоматизації бізнес-процесів
- Омніканальне обслуговування клієнтів, (KYC)
- Автоматизація кредитних, депозитних та факторингових операцій
Орієнтовані на клієнтів підходи
- Надійний хмарний ЦОД
- Бекап
- Аварійне відновлення
- Хмарні пропозиції другого покоління, послуги IaaS, PaaS і SaaS
- Хмарні рішення для обробки критично важливих робочих навантажень
- Послуги обчислень, зберігання, мереж, баз даних та платформ
- Проектування, розгортання та управління сучасними хмарними програмами, орієнтованими на мобільні пристрої та керованими API
- Хмарні сховища архівів даних
- Організація хмарного середовища, розробки та тестування
- Резервний ЦОД у хмарних ресурсах
- Масштабування баз даних
- Хмарні сервіси для мобільних пристроїв та сайтів
- Швидка та безпечна міграція у хмару великого обсягу даних
- Перехід банку, фінансової компанії до приватної, гібридної хмари (контроль та безпека даних)
- Аналітика у галузі ризик-менеджменту та забезпечення вимог Регулятора
- Віртуальні робочі місця (VDI)
- Обчислювальні потужності
- Розміщення Веб-сайтів банку
- Як хмарні ІТ та Generative AI можуть допомогти банкам у воєнний час
Відкриті платформи та інтеграція з фінтех
- Система електронних платежів НБУ (СЕП-4.0)
- Впровадження платіжних інновацій за допомогою мобільного телефону
- Банк та платіжка як сервіс
- Впровадження міжнародного стандарту обміну платіжними
- повідомленнями – ISO 20022
- Сучасна інтернет-платформа для здійснення грошових переказів
- Програми для мобільних платежів
- Мобільні гаманці
- Інноваційні платіжні системи
Мобільні додатки, які допомагають
- Необанки, мобільний банкінг, цифровий банкінг
- Платформа цифрового банкінгу
- Порівняльний аналіз мобільних додатків та/або екосистем банків окремо по ФО та ОО
- Банк у смартфоні
- Можливості mobile та internet banking
- Перекази та платежі
- Найкращі цікаві «фічі», які доступні у мобільних додатках
- українських банків
- Цифровізація каналів обслуговування клієнтів
- Відправка коштів напрямую на банківський рахунок
Нові рішення
- Open banking – платформа з відкритим API
- Пріоритетні напрямки для старту реалізації стратегії у галузі Open API
- Open API – публічно доступний інтерфейс програмування програм
- Основні блоки екосистеми банківських API
Час прийшов
- BIG DATA, AI у банківській та фінансовій сфері. Найкращі рішення та робочі кейси
- BIG DATA – лідогенерація
- SMS, Viber, Facebook через призму AI
- Управління даними як основа цифрової трансформації
- Що ми знаємо про клієнтів та як це допоможе у банківському бізнесі
- Інтелектуальна обробка інформації
- Розуміння поведінки клієнтів та використання нових моделей
- машинного навчання для прийняття більш обгрунтованих
- алгоритмічних рішень, щодо кредитування клієнтів
- Оцінка клієнтів та категоризація
Привабливість для споживачів очевидна – зручність
- Автоматизація кредитних, депозитних та факторингових операцій,
- за допомогою хмарних сервісів
- Вбудовані в CRM платформи, скорингові рішення, персоналізовані рекомендації та поради, комерційна аналітика
- Bancassurance. Digital sales
- Цифрова трансформація клієнтського сервісу та його аналіз
- Корисні інструменти: Дія, OpenDataBot, ІD.GOV.UA, Ідентифікація, КЕП, Liveness, Анкета клієнта, Black Lists,TOT, Зв’язки, Моніторинг
- Як зробити банківський та фінансовий сервіс максимально зручним
- для користувачів
- Підхід до трансформації клієнтського досвіду
- Метрики оцінки та управління клієнтським досвідом
Фінмоніторинг – нові вимоги
- Ведення електронних анкет контрагентів за форматом та вимогами НБУ
- Ідентифікація клієнтів та контрагентів за стандартами KYC та AML
- Інформація про заходи належної перевірки клієнтів та їхні фінансові операції
- Сучасні проблеми функціонування системи фінансового моніторингу
- Автоматизація фінмоніторинга в небанківській установі