international Conference «Development Drivers and Challenges of DIGITAL BANKING – 2024»

Швидких та простих цифрових трансформацій не існує

  • Архитектура нових законів на ринку банківських та небанковських послуг
  • Основні оновлені напрямки регулювання
  • Ключові нововведення: оновлені підходи до нагляду за учасниками ринку 

Ключові фактори

  • Комплексний кіберзахист банків
  • Втрати даних у хмарній інфраструктурі
  • DLP-системи для банків та небанківських фінансових компаній
  • Скоринг, сучасний підхід. Реальні кейси
  • Реалізація доступу з нульовою довірою для захисту мережі
  • Захист резервних копій від кіберзагроз
  • Процес виявлення, аналіз вразливостей і керування ризиками
  • Захист критичних ІТ – інфраструктур в умовах суцільного ризику
  • Програми-вимагачі (Ransomware)
  • Соціальна інженерія (Social Engineering)
  • Витоки та пошкодження інформації (Threats against data)
  • Атаки на відмову в обслуговування (DoS)
  • Атаки на порушення доступності (Internet threats)
  • Дезінформація (Disinformation & Misinformation)
  • Атаки через ланцюги підтримки (Supply chain attack)
  • Хмарна загроза кібербезпеці
  • Шахрайство та крадіжка особистих даних

Відмова від застарілих систем та архітектур програмного забезпечення

  • Сучасні рішення інтелектуальної обробки документів
  • Сервіс СЕД для B2B
  • ЕДО, Автоматизація документообігу
  • Використання КЕП – гарантія незмінності документів після підписання
  • Обмін структурованими документами та даними, що пришвидшує процеси обслуговування клієнтів
  • Автоматизація систем електронного документообігу, посилення рішень
  • Вбудовування СЕД, ЕДО в онлайн-продукти
  • Зберігання у базі даних будь-яких типів електронних документів, у тому числі з використанням кваліфікованої ЕЦП
  • Підтримка ЕЦП та шифрування електронних документів
  • Автоматизація кредитного процесу від «А» до «Я» для юридичних осіб
  • Платформи для кредитування
  • Цифрові технології, регулятивні вимоги
  • Спрощені моделі віддаленої ідентифікації
  • Верифікація за допомогою Системи BankID,НБУ, КЕП, ДІЯ
  • Дистанційна реєстрація B2B клієнтів для банків та фінансових
  • компаній за повної або спрощеної ідентифікації?
  • Підписання масиву документів
  • Аутентифікація клієнтів цифрових послуг
  • Забезпечення супроводу банківських операцій при дистанційному обслуговуванні
  • Гнучка інтеграція КЭП
  • Дистанційне зчитування клієнтом даних з чіпа документа –
  • за допомогою смартфона та додатка
  • Безпечне керування цифровою ідентифікацією користувачів

Цифрові технології та нові гравці

  • Автоматизація бізнес-процесів банку без програмування
  • Роботизація фінансової сфери
  • Комплексні рішення ERP-Управління договорами – Кадрові процеси, Канцелярія, Управління нарадами, Фінансовий архів
  • Управління ризиками, управління якістю для підвищення цифровий ефективності банка
  • Про співпрацю банків та фінтехкомпаній
  • Автоматизація та управління бізнес-процесами в банках
  • Вбудовані в CRM платформи, скорингові рішення, персоналізовані рекомендації та поради, комерційна аналітика
  • Технології CRM, ERP, BPM та EDM: їх роль у автоматизації бізнес-процесів
  • Омніканальне обслуговування клієнтів, (KYC)
  • Автоматизація кредитних, депозитних та факторингових операцій

Орієнтовані на клієнтів підходи

  • Надійний хмарний ЦОД
  • Бекап
  • Аварійне відновлення
  • Хмарні пропозиції другого покоління, послуги IaaS, PaaS і SaaS
  • Хмарні рішення для обробки критично важливих робочих навантажень
  • Послуги обчислень, зберігання, мереж, баз даних та платформ
  • Проектування, розгортання та управління сучасними хмарними програмами, орієнтованими на мобільні пристрої та керованими API
  • Хмарні сховища архівів даних
  • Організація хмарного середовища, розробки та тестування
  • Резервний ЦОД у хмарних ресурсах
  • Масштабування баз даних
  • Хмарні сервіси для мобільних пристроїв та сайтів
  • Швидка та безпечна міграція у хмару великого обсягу даних
  • Перехід банку, фінансової компанії до приватної, гібридної хмари (контроль та безпека даних)
  • Аналітика у галузі ризик-менеджменту та забезпечення вимог Регулятора
  • Віртуальні робочі місця (VDI)
  • Обчислювальні потужності
  • Розміщення Веб-сайтів банку
  • Як хмарні ІТ та Generative AI можуть допомогти банкам у воєнний час

Відкриті платформи та інтеграція з фінтех

  • Система електронних платежів НБУ (СЕП-4.0)
  • Впровадження платіжних інновацій за допомогою мобільного телефону
  • Банк та платіжка як сервіс
  • Впровадження міжнародного стандарту обміну платіжними
  • повідомленнями – ISO 20022
  • Сучасна інтернет-платформа для здійснення грошових переказів
  • Програми для мобільних платежів
  • Мобільні гаманці
  • Інноваційні платіжні системи

Мобільні додатки, які допомагають

  • Необанки, мобільний банкінг, цифровий банкінг
  • Платформа цифрового банкінгу
  • Порівняльний аналіз мобільних додатків та/або екосистем банків окремо по ФО та ОО
  • Банк у смартфоні
  • Можливості mobile та internet banking
  • Перекази та платежі
  • Найкращі цікаві «фічі», які доступні у мобільних додатках
  • українських банків
  • Цифровізація каналів обслуговування клієнтів
  • Відправка коштів напрямую на банківський рахунок

Нові рішення

  • Open banking – платформа з відкритим API
  • Пріоритетні напрямки для старту реалізації стратегії у галузі Open API
  • Open API – публічно доступний інтерфейс програмування програм
  • Основні блоки екосистеми банківських API

Час прийшов

  • BIG DATA, AI у банківській та фінансовій сфері. Найкращі рішення та робочі кейси
  • BIG DATA – лідогенерація
  • SMS, Viber, Facebook через призму AI
  • Управління даними як основа цифрової трансформації
  • Що ми знаємо про клієнтів та як це допоможе у банківському бізнесі
  • Інтелектуальна обробка інформації
  • Розуміння поведінки клієнтів та використання нових моделей
  • машинного навчання для прийняття більш обгрунтованих
  • алгоритмічних рішень, щодо кредитування клієнтів
  • Оцінка клієнтів та категоризація

Привабливість для споживачів очевидна – зручність

  • Автоматизація кредитних, депозитних та факторингових операцій,
  • за допомогою хмарних сервісів
  • Вбудовані в CRM платформи, скорингові рішення, персоналізовані рекомендації та поради, комерційна аналітика
  • Bancassurance. Digital sales
  • Цифрова трансформація клієнтського сервісу та його аналіз
  • Корисні інструменти: Дія, OpenDataBot, ІD.GOV.UA, Ідентифікація, КЕП, Liveness, Анкета клієнта, Black Lists,TOT, Зв’язки, Моніторинг
  • Як зробити банківський та фінансовий сервіс максимально зручним
  • для користувачів
  • Підхід до трансформації клієнтського досвіду
  • Метрики оцінки та управління клієнтським досвідом

Фінмоніторинг – нові вимоги

  • Ведення електронних анкет контрагентів за форматом та вимогами НБУ
  • Ідентифікація клієнтів та контрагентів за стандартами KYC та AML
  • Інформація про заходи належної перевірки клієнтів та їхні фінансові операції
  • Сучасні проблеми функціонування системи фінансового моніторингу
  • Автоматизація фінмоніторинга в небанківській установі