ТЕМИ: Міжнародного форуму "DIGITAL FIRST" in customer service – 2023
Нові правила Регулятора під час фінансової
оборони
- Провадження СЕП-4 та Міжнародного стандарту ISO 20022
- Проект Power Banking
- Аспекти забезпечення кібербезпеки у банківському секторі України
під час війни - Використання хмарних сервісів Європи, США та Канади для зберігання даних
- Банкоматний роумінг
Загрози кібербезпеки: операційні та репутаційні ризики
- Комплексний кіберзахист банків
- Захист мобільних (віддалених) співробітників
- Захист мережевої інфраструктури у банках та небанківських фінансових компаніях
- Безпека даних, управління доступом та користувачами в online
- Доступ із нульовою довірою
- Безпека хмарної інфраструктури
- Управління ризиками реалізації інформаційних загроз
Як банки можуть отримати вигоду?
- Сервіс СЕД для B2B
- Використання КЕП – гарантія незмінності документів після підписання
- Автоматизація систем електронного документообігу, посилення рішень
- Вбудовування СЕД в онлайн-продукти
- Зберігання у базі даних будь-яких типів електронних документів, у тому числі з використанням кваліфікованої ЕЦП
- Підтримка ЄЦП та шифрування електронних документів
- Вбудовування ЕДО в онлайн-продукти
Як автоматизація змінює бізнес процеси?
- Вбудовані в CRM платформи, скорингові рішення, персоналізовані рекомендації та поради, комерційна аналітика
- Технології CRM, ERP, BPM, EDM
- Автоматизація та управління бізнес-процесами: Управління договорами, Кадрові процеси, Канцелярія, Управління нарадами, Фінансовий архів, Управління ризиками, Управління якістю
- Роботизація фінансової сфери
- Омніканальне обслуговування клієнтів, (KYC)
- Автоматизація кредитних, депозитних та факторингових операцій
- Внутрішні операції (Фронт- та Бек-офіс)
Міграція у хмару
- Хмарні сервіси для мобільних пристроїв та сайтів
- Швидка та безпечна міграція у хмару великого обсягу даних
- Перехід банку, фінансової компанії до приватної, гібридної хмари (контроль та безпека даних)
- Аналітика у галузі ризик-менеджменту та забезпечення вимог регулятора
- Віртуальні робочі місця (VDI)
- Перенесення процесингових потужностей на хмарні послуги шляхом міграції
- Повністю керований хмарний центр обробки даних (Data Center-as-a-Service) для банків та фінансових компаній
- Карткові платежі у хмарі
- Перенесення операційного дня та клієнтських даних у DATA-центри Європейського союзу
Способи оплати, тенденції та технології обробки
платежів
- Провадження СЕП-4 та Міжнародного стандарту ISO 20022
- Впровадження платіжних інновацій за допомогою мобільного телефону
- Пруденційні нормативи для небанківських постачальників
платіжних послуг - Електронні платіжні системи Online
- Транскордонні платежі
- Програми для мобільних платежів
- Мобільні гаманці
- Безконтактні платежі
Що чекає невеликі банки?
- Чим залучити потенційного клієнта та утримати існуючого в умовах воєнного часу?
- Найцікавіші «фічі» доступні у мобільних додатках українських банків
- Цифровізація каналів обслуговування клієнтів
- Банк у смартфоні
- Платформа цифрового банкінгу
- Найкращі програми для мобільного банкінгу
- Необанки, мобільний банкінг, цифровий банкінг
Залучити, Відфільтрувати, Вгадати
- Інтелектуальне робоче місце в умовах війни для співробітників, які працюють віддалено та в офісі
- Безперебійний доступ до даних та програм
(обмежена доступність даних) - Резервне копіювання та реплікація даних
- Практичні кейси
- Оцінка кредитоспроможності юридичних та фізичних осіб за допомогою алгоритмів машинного навчання на основі даних
- Big Data – лідогенерація
- Big Data, AI у банківській та фінансовій сфері
- Найкращі рішення та робочі кейси
Клієнтський досвід. Що чекає клієнт від сучасного банку?
- Клієнтський досвід (CX)
- Досвід користувача (UX)
- Клієнтський сервіс
- Управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM)
- На що чекає клієнт від сучасного банку?
- Підхід до трансформації клієнтського досвіду
- Метрики оцінки та управління клієнтським досвідом
Це дуже важливо
- Спрощені моделі віддаленої ідентифікації
- Верифікація за допомогою Системи Bank ID НБУ та КЕП
- Віддалена реєстрація B2B клієнтів для банків та фінансових компаній за повної або спрощеної ідентифікації
- Спрощені моделі віддаленої ідентифікації
- Дистанційне зчитування клієнтом даних із чіпа документа – за допомогою смартфона та програми