ТЕМИ: Міжнародного форуму "DIGITAL FIRST" in customer service – 2023

Нові правила Регулятора під час фінансової
оборони

  • Провадження СЕП-4 та Міжнародного стандарту ISO 20022
  • Проект Power Banking
  • Аспекти забезпечення кібербезпеки у банківському секторі України
    під час війни
  • Використання хмарних сервісів Європи, США та Канади для зберігання даних
  • Банкоматний роумінг

Загрози кібербезпеки: операційні та репутаційні ризики

  • Комплексний кіберзахист банків
  • Захист мобільних (віддалених) співробітників
  • Захист мережевої інфраструктури у банках та небанківських фінансових компаніях
  • Безпека даних, управління доступом та користувачами в online
  • Доступ із нульовою довірою
  • Безпека хмарної інфраструктури
  • Управління ризиками реалізації інформаційних загроз

Як банки можуть отримати вигоду?

  • Сервіс СЕД для B2B
  • Використання КЕП – гарантія незмінності документів після підписання
  • Автоматизація систем електронного документообігу, посилення рішень
  • Вбудовування СЕД в онлайн-продукти
  • Зберігання у базі даних будь-яких типів електронних документів, у тому числі з використанням кваліфікованої ЕЦП
  • Підтримка ЄЦП та шифрування електронних документів
  • Вбудовування ЕДО в онлайн-продукти

Як автоматизація змінює бізнес процеси?

  • Вбудовані в CRM платформи, скорингові рішення, персоналізовані рекомендації та поради, комерційна аналітика
  • Технології CRM, ERP, BPM, EDM
  • Автоматизація та управління бізнес-процесами: Управління договорами, Кадрові процеси, Канцелярія, Управління нарадами, Фінансовий архів, Управління ризиками, Управління якістю
  • Роботизація фінансової сфери
  • Омніканальне обслуговування клієнтів, (KYC)
  • Автоматизація кредитних, депозитних та факторингових операцій
  • Внутрішні операції (Фронт- та Бек-офіс)

Міграція у хмару

  • Хмарні сервіси для мобільних пристроїв та сайтів
  • Швидка та безпечна міграція у хмару великого обсягу даних
  • Перехід банку, фінансової компанії до приватної, гібридної хмари (контроль та безпека даних)
  • Аналітика у галузі ризик-менеджменту та забезпечення вимог регулятора
  • Віртуальні робочі місця (VDI)
  • Перенесення процесингових потужностей на хмарні послуги шляхом міграції
  • Повністю керований хмарний центр обробки даних (Data Center-as-a-Service) для банків та фінансових компаній
  • Карткові платежі у хмарі
  • Перенесення операційного дня та клієнтських даних у DATA-центри Європейського союзу

Способи оплати, тенденції та технології обробки
платежів

  • Провадження СЕП-4 та Міжнародного стандарту ISO 20022
  • Впровадження платіжних інновацій за допомогою мобільного телефону
  • Пруденційні нормативи для небанківських постачальників
    платіжних послуг
  • Електронні платіжні системи Online
  • Транскордонні платежі
  • Програми для мобільних платежів
  • Мобільні гаманці
  • Безконтактні платежі

Що чекає невеликі банки?

  • Чим залучити потенційного клієнта та утримати існуючого в умовах воєнного часу?
  • Найцікавіші «фічі» доступні у мобільних додатках українських банків
  • Цифровізація каналів обслуговування клієнтів
  • Банк у смартфоні
  • Платформа цифрового банкінгу
  • Найкращі програми для мобільного банкінгу
  • Необанки, мобільний банкінг, цифровий банкінг

Залучити, Відфільтрувати, Вгадати

  • Інтелектуальне робоче місце в умовах війни для співробітників, які працюють віддалено та в офісі
  • Безперебійний доступ до даних та програм
    (обмежена доступність даних)
  • Резервне копіювання та реплікація даних
  • Практичні кейси
  • Оцінка кредитоспроможності юридичних та фізичних осіб за допомогою алгоритмів машинного навчання на основі даних
  • Big Data – лідогенерація
  • Big Data, AI у банківській та фінансовій сфері
  • Найкращі рішення та робочі кейси

Клієнтський досвід. Що чекає клієнт від сучасного банку?

  • Клієнтський досвід (CX)
  • Досвід користувача (UX)
  • Клієнтський сервіс
  • Управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM)
  • На що чекає клієнт від сучасного банку?
  • Підхід до трансформації клієнтського досвіду
  • Метрики оцінки та управління клієнтським досвідом

Це дуже важливо

  • Спрощені моделі віддаленої ідентифікації
  • Верифікація за допомогою Системи Bank ID НБУ та КЕП
  • Віддалена реєстрація B2B клієнтів для банків та фінансових компаній за повної або спрощеної ідентифікації
  • Спрощені моделі віддаленої ідентифікації
  • Дистанційне зчитування клієнтом даних із чіпа документа – за допомогою смартфона та програми