ТЕМИ International Conference: «DIGITALIZATION BANKING: the next stage – 2024»

Принцип – “На випередження”

Архитектура нових законів на ринку банківських та небанковських послуг

Основні оновлені напрямки регулювання

Ключові нововведення: оновлені підходи до нагляду за учасниками ринку

Основні загрози з якими стикаються банки, страхові та мікрофінансові компанії

Програми-вимагачі (Ransomware)

Соціальна інженерія (Social Engineering)

Витоки та пошкодження інформації (Threats against data)

Атаки на відмову в обслуговування (DoS)

Атаки на порушення доступності (Internet threats)

Дезінформація (Disinformation & Misinformation)

Атаки через ланцюги підтримки (Supply chain attack)

Хмарна загроза кібербезпеці

Шахрайство та крадіжка особистих даних

Управління ризиками

Як банки, страхові та мікрофінансові компанії можуть отримати вигоду?

Сучасні рішення інтелектуальної обробки документів

Сервіс СЕД для B2B

ЕДО, Автоматизація документообігу

Використання КЕП – гарантія незмінності документів після підписання

Обмін структурованими документами та даними, що пришвидшує процеси обслуговування клієнтів

Автоматизація систем електронного документообігу, посилення рішень

Вбудовування СЕД в онлайн-продукти

Зберігання у базі даних будь-яких типів електронних документів, у тому числі з використанням кваліфікованої ЕЦП

Підтримка ЕЦП та шифрування електронних документів

Автоматизація кредитного процесу від «А» до «Я» для юридичних осіб

Платформи для кредитування

Це дуже важливо

Віддалена ідентифікація та верифікація
Спрощені моделі віддаленої ідентифікації
Верифікація за допомогою Системи BankID,НБУ, КЕП, ДІЯ
Дистанційна реєстрація B2B клієнтів для банків та фінансових
компаній за повної або спрощеної ідентифікації?
Підписання масиву документів
Забезпечення супроводу банківських операцій при дистанційному обслуговуванні
Гнучка інтеграція КЭП
Дистанційне зчитування клієнтом даних з чіпа документа –
за допомогою смартфона та додатка
Безпечне керування цифровою ідентифікацією користувачів

Там, де банківсько-фінансова справа зустрічається з технологіями

Комплексні рішення ERP-Управління договорами – Кадрові процеси, Канцелярія, Управління нарадами, Фінансовий архів
Управління ризиками, управління якістю для підвищення цифровий ефективності банка
Вбудовані в CRM платформи, скорингові рішення, персоналізовані рекомендації та поради, комерційна аналітика
Автоматизація бізнес-процесів банку без програмування
Технології CRM, ERP, BPM та EDM: їх роль у автоматизації бізнес-процесів
Роботизація фінансової сфери
Омніканальне обслуговування клієнтів, (KYC)
Автоматизація кредитних, депозитних та факторингових операцій

Що потрібно банківскій та фінансовій установі?

Надійний хмарний ЦОД
Бекап
Аварійне відновлення
Хмарні пропозиції другого покоління, послуги IaaS, PaaS і SaaS
Хмарні рішення для обробки критично важливих робочих навантажень
Послуги обчислень, зберігання, мереж, баз даних та платформ
Проектування, розгортання та управління сучасними хмарними програмами, орієнтованими на мобільні пристрої та керованими API
Хмарні сховища архівів даних
Організація хмарного середовища, розробки та тестування
Резервний ЦОД у хмарних ресурсах
Масштабування баз даних
Хмарні сервіси для мобільних пристроїв та сайтів
Швидка та безпечна міграція у хмару великого обсягу даних
Перехід банку, фінансової компанії до приватної, гібридної хмари (контроль та безпека даних)
Аналітика у галузі ризик-менеджменту та забезпечення вимог Регулятора
Віртуальні робочі місця (VDI)
Обчислювальні потужності
Розміщення Веб-сайтів банку
Як хмарні ІТ та Generative AI можуть допомогти банкам у воєнний час

Способи оплати, тенденції та технології обробки платежів

Система електронних платежів НБУ (СЕП-4.0)
Впровадження платіжних інновацій за допомогою мобільного телефону
Впровадження міжнародного стандарту обміну платіжними
повідомленнями – ISO 20022
Пруденційні нормативи для небанківських постачальників платіжних послуг
Сучасна інтернет-платформа для здійснення грошових переказів
Програми для мобільних платежів
Мобільні гаманці
Картка «Простір»: нові можлівості для розвитку в Україне та в ко бейдж-проекті з Union Card 2. Онбординг ФОП та фізичних осіб
Інноваційні платіжні системи

Мобільний банк – це не стратегія, це норма!

Необанки, мобільний банкінг, цифровий банкінг
Розвиток та модифікація мобільного банкінгу у сфері переказів та платежів
Платформа цифрового банкінгу
Баланс та історія транзакцій
Банк у смартфоні
Можливості mobile та internet banking
Перекази та платежі
Найкращі цікаві «фічі», які доступні у мобільних додатках
українських банків
Отримання та оплата рахунків
Особисті платежі
Цифровізація каналів обслуговування клієнтів
Відправка коштів напрямую на банківський рахунок
Деактивація та активація платіжних карт
Текстові та електронні сповіщення
Обліковий запис
Успішність необанків (IZZI, Sport Bank, neobank) – операційний ФР, окупність,кількість активних клієнтів

Алхімія великих даних: як банки можуть максимізувати цінність даних своїх клієнтів

BIG DATA, AI у банківській та фінансовій сфері. Найкращі рішення та робочі кейси
BIG DATA – лідогенерація
SMS, Viber, Facebook через призму AI
Чат-боти у мессенджерах, Чат GPT-4 та GPT-4.0
Управління даними як основа цифрової трансформації
Що ми знаємо про клієнтів та як це допоможе у банківському бізнесі
Розуміння поведінки клієнтів та використання нових моделей
машинного навчання для прийняття більш обгрунтованих
алгоритмічних рішень, щодо кредитування клієнтів
Оцінка клієнтів та категоризація
Шаблони
Оцінка настроїв та відгуків
Запобігання шахрайству та кіберзлочинності
Перехресний продаж

Що чекає клієнт від сучасного банку?

Корисні інструменти: Дія, OpenDataBot, ІD.GOV.UA, Ідентифікація, КЕП, Liveness, Анкета клієнта, Black Lists,TOT, Зв’язки, Моніторинг
Як зробити банківський та фінансовий сервіс максимально зручним
для користувачів
Підхід до трансформації клієнтського досвіду
Метрики оцінки та управління клієнтським досвідом

Фінмоніторинг – нові вимоги

Ведення електронних анкет контрагентів за форматом та вимогами НБУ
Ідентифікація клієнтів та контрагентів за стандартами KYC та AML
Інформація про заходи належної перевірки клієнтів та їхні фінансові операції

Цифровому банку потрібний людський підхід

The Human Touch- What Does it Mean in a Digital Banking

SuperApps – друг чи ворог банкам

Супер Додатки: новий розділ у світі цифрового банкінгу