International Forum: «Tech & Intelligence in BANKING: CUSTOMER-FIRST»

Швидких та простих цифрових трансформацій не існує

  • Що нового несуть нові закони: “Про фінансові послуги та фінансові компанії”  
  • Ключові нововведення: оновлення регулювання доступу на ринок фінансових послуг
  • Нові вимоги до корпоративного управління
  • Нове ліцензування страховиків

Ключові фактори

  • Комплексний кіберзахист для банків
  • Захист даних у хмарній інфраструктурі
  • Впровадження DLP-систем для банків та небанківських фінансових компаній
  • Сучасний підхід до скорингу: реальні кейси
  • Реалізація доступу з нульовою довірою для захисту мережі
  • Захист резервних копій від кіберзагроз
  • Процес виявлення, аналізу вразливостей і керування ризиками
  • Захист критичних ІТ-інфраструктур в умовах суцільного ризику
  • Загрози кібербезпеці в хмарних середовищах
  • Протидія шахрайству та крадіжкам особистих даних
  • NIS2 – Директива з кібербезпеки
  • Стратегія та управління кібербезпекою
  • Навчання в галузі кібербезпеки
  • Симуляція загроз і єдина платформа для їх виявлення та реагування
  • Зменшення кількості вендорів безпеки
  • Використання штучного інтелекту та машинного навчання для розширеного виявлення загроз
  • Інтеграція API між рішеннями різних постачальників
  • Використання інструментів Open-source для консолідації зі сторонніми виробниками

Відмова від застарілих систем та архітектур програмного забезпечення

  • Сучасні рішення інтелектуальної обробки документів
  • Сервіс СЕД для B2B
  • ЕДО та автоматизація документообігу
  • Використання КЕП як гарантія незмінності підписаних документів
  • Обмін структурованими документами та даними для прискорення процесів обслуговування клієнтів
  • Автоматизація систем електронного документообігу та посилення рішень
  • Вбудовування СЕД та ЕДО в онлайн-продукти
  • Зберігання будь-яких типів електронних документів у базі даних, включаючи кваліфіковану ЕЦП
  • Підтримка ЕЦП та шифрування електронних документів
  • Автоматизація кредитного процесу від «А» до «Я» для юридичних осіб
  • Платформи для кредитування

Цифрові технології, регулятивні вимоги

  • Спрощені моделі віддаленої ідентифікації
  • Верифікація за допомогою Системи BankID, НБУ, КЕП та ДІЯ
  • Дистанційна реєстрація B2B клієнтів для банків та фінансових компаній з повною або спрощеною ідентифікацією
  • Підписання масиву документів
  • Аутентифікація клієнтів цифрових послуг
  • Забезпечення супроводу банківських операцій під час дистанційного обслуговування
  • Гнучка інтеграція КЕП
  • Дистанційне зчитування даних клієнтом з чіпа документа за допомогою смартфона та додатка
  • Безпечне керування цифровою ідентифікацією користувачів

Цифрові технології та нові гравці

  • Автоматизація бізнес-процесів банку без програмування
  • Роботизація фінансової сфери
  • Комплексні рішення ERP для управління договорами, кадровими процесами, канцелярією, управлінням нарадами та фінансовим архівом
  • Управління ризиками та якістю для підвищення цифрової ефективності банку
  • Співпраця банків та фінтехкомпаній
  • Автоматизація та управління бізнес-процесами в банках
  • Вбудовані в CRM платформи, скорингові рішення, персоналізовані рекомендації та поради, комерційна аналітика
  • Технології CRM, ERP, BPM та EDM: їх роль у автоматизації бізнес-процесів
  • Омніканальне обслуговування клієнтів (KYC)
  • Автоматизація кредитних, депозитних та факторингових операцій

Орієнтовані на клієнтів підходи

Надійний хмарний ЦОД

Резервне копіювання

Аварійне відновлення

Хмарні пропозиції другого покоління: послуги IaaS, PaaS і SaaS

Хмарні рішення для обробки критично важливих робочих навантажень

Послуги обчислень, зберігання, мереж, баз даних та платформ

Проектування, розгортання та управління сучасними хмарними програмами, орієнтованими на мобільні пристрої та керованими API

Хмарні сховища архівів даних

Організація хмарного середовища, розробки та тестування

Резервний ЦОД у хмарних ресурсах

Масштабування баз даних

Хмарні сервіси для мобільних пристроїв та сайтів

Швидка та безпечна міграція у хмару великого обсягу даних

Перехід банку та фінансової компанії до приватної, гібридної хмари (контроль та безпека даних)

Аналітика

Розміщення веб-сайтів банку

Як хмарні ІТ та Generative AI можуть допомогти банкам у воєнний час

Відкриті платформи та інтеграція з фінтех

  • Система електронних платежів НБУ (СЕП-4.0)
  • Впровадження платіжних інновацій за допомогою мобільного телефону
  • Банк та платіжка як сервіс
  • Впровадження міжнародного стандарту обміну платіжними повідомленнями – ISO 20022
  • Сучасна інтернет-платформа для здійснення грошових переказів
  • Програми для мобільних платежів
  • Мобільні гаманці
  • Інноваційні платіжні системи

Мобільні додатки, які допомагають

  • Необанки, мобільний банкінг, цифровий банкінг
  • Платформа цифрового банкінгу
  • Порівняльний аналіз мобільних додатків та/або екосистем банків окремо по ФО та ОО
  • Банк у смартфоні
  • Можливості mobile та internet banking
  • Перекази та платежі
  • Найкращі цікаві «фічі», які доступні у мобільних додатках українських банків
  • Цифровізація каналів обслуговування клієнтів
  • Відправка коштів напрямую на банківський рахунок

Нові рішення

  • Open banking – платформа з відкритим API
  • Пріоритетні напрямки для старту реалізації стратегії у галузі Open API
  • Open API – публічно доступний інтерфейс програмування програм
  • Основні блоки екосистеми банківських API

Час прийшов

  • BIG DATA, AI у банківській та фінансовій сфері. Найкращі рішення та робочі кейси
  • BIG DATA – лідогенерація
  • SMS, Viber, Facebook через призму AI
  • Управління даними як основа цифрової трансформації
  • Що ми знаємо про клієнтів та як це допоможе у банківському бізнесі
  • Інтелектуальна обробка інформації
  • Розуміння поведінки клієнтів та використання нових моделей  машинного навчання для прийняття більш обгрунтованих  алгоритмічних рішень, щодо кредитування клієнтів
  • Оцінка клієнтів та категоризація

Привабливість для споживачів: очевидна зручність

  • Автоматизація кредитних, депозитних та факторингових операцій за допомогою хмарних сервісів
  • Вбудовані в CRM платформи, скорингові рішення, персоналізовані рекомендації та поради, комерційна аналітика
  • Банківське страхування: цифрові продажі
  • Цифрова трансформація клієнтського сервісу та його аналіз
  • Корисні інструменти: Дія, OpenDataBot, ІD.GOV.UA, Ідентифікація, КЕП, Liveness, Анкета клієнта, Black Lists, TOT, Зв’язки, Моніторинг
  • Як зробити банківський та фінансовий сервіс максимально зручним для користувачів
  • Утримання клієнтів: лояльність та персоналізація
  • Підхід до трансформації клієнтського досвіду
  • Метрики оцінки та управління клієнтським досвідом

Фінмоніторинг –  нові вимоги

  • Ведення електронних анкет контрагентів згідно з форматом та вимогами НБУ
  • Ідентифікація клієнтів та контрагентів за стандартами KYC та AML
  • Інформація про проведені заходи належної перевірки клієнтів та їхні фінансові операції
  • Сучасні проблеми функціонування системи фінансового моніторингу
  • Автоматизація фінансового моніторингу в небанківській установі